Hadar

Här kommer inlägget om Frans kompis Hadar :)

Hadar står på Taffsnäs tillsammans med Frans under sommaren, och från och med nu kommer han står med Frans under vintern också, något som Hadar verkar uppskatta mer än Frans? haha, kommer till det :) Men Anko har haft Hadar lika länge som jag har haft Frans minus ett halvår, då hon hämtade hem Hadar på vintern och jag hämtade Frans på sommaren :) Hadar är en väldigt söt fjording, den "smalare" modellen, han är pigg, galen(eller han va förut), gillar att leka ninja ibland :D Har mycket personlighet och är allmänt knäpp :D Tillbaka till det jag nämnde om Hadar och Frans, när Hadar ser Frans gnäggar han och är överlycklig, Frans däremot struntar i Hadar, tittar åt andra håll och ignorerar bara :O Varför vet jag dock inte :D

Info om Hadar:
Namn: Hadar
Ålder: 7år
Ras: Fjording
"Ägare": Angelica Strängborn
Stall: Almare Stäket Mellangården
Övrigt: Hadar är en 7årig fjording, Anko träffade honom på Taffsnäs vintern 2008 och hon fastnade direkt, vad hon såg hos honom? Det vet nog ingen än idag, men vi alla vet att hon har gjort honom mycket finare och mindre galen :D  


hadar leker ninja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0