8, 9 och 10

8. Min största rädsla inom ridsporten

Alltså, ridmässigt så är jag inte rädd för något direkt, iaf inte på Frans. Men jag tycker att det är obehagligt att rida i nedförsbackar :) Annars är allt roligt ! :D

9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

Oj, det skulle vara roligt att få vara roffe för en dag, kanske den dagen han vann EM guld ;) Det skulle vara otroligt spännande och händelserikt tror jag :D

10. 10 saker du inte visste om mig
Det får vara saker som inte har med hästar att göra då antar jag :)

1, Jag både pratar och går i sömnen
2, Jag tycker inte om jordgubbar
3, Jag är bra på att stänga ute känslor
4, När jag var liten brukade jag låtsas att jag körde min gunghäst
5, När jag tyckte att någon var dum var deras straff att de inte fick klappa min gunghäst
6, Jag pratar aldrig om årskurs 7-9
7, Jag har genomgått 7 operationer
8, Jag har fobi för blodådror
9, Jag börjar nästan gråta när jag ser en spindel
10, Jag vet inte hur man startar en tvättmaskin


Kommentarer
Postat av: anna

wooohoo sofie bloggar :D:D:D:D

2011-09-28 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0