Vuxen

Ja nu är det dags att bli vuxen, åt minstonde för några dagar i veckan. Jag ska börja jobba på globen, denna vecka jobbar jag onsdag, fredag och lördag. Ska faktiskt bli roligt, lite omväxling från ett helv liv fullt av skoldagar och sena kvällar med plugg inför prov. Nästa gång jag börjar skolan (högskola/universitet) så blir det ju faktiskt något jag ÄR intresserad av. När jag väljer det jag vill plugga, tex advokat så är det ju nästan bara advokatämnen jag läser om jag inte väljer något annat. Jag tycker inte det stämmer att gymnasiet blir intressant eftersom man själv väljer inriktigt, eller jo, nu kanske det blir det eftersom dom har ändrat på alla yrkesförberedande linjer men när jag gick på gymnasiet (hahaha, låter så gammal trots att det endast var ca 3 månader sen) så läste man ju alla sorters olika ämnen, men det är väl både bra och dåligt.

Men jag skulle gärna vilja ha tips på bra bloggar, ni får tipsa om era egna, era vänners eller kanske någon helt okänd som ni följer? Kommentera !! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanske ingen överraskning att jag följer dig när jag frågade om du hade blogg på bdb ;)

Tycker det är helt underbart att du har fått en sån kontakt med Frans ! Kul att följa er !



Mvh // teamtorsberg

2011-09-05 @ 23:13:58
URL: http://Emeliedalman.devote.se
Postat av: mikaela

läser ganska många men lägger upp mina favoriter ;P

Carlssonpatake.blogg.se

teamsl.blogg.se

johannagrant.se

tavlingsduon.blogg.se

estelleholmberg.blogg.se

londoninmyheart.blogg.se

varhastpalette.blogg.se

chachachas.blogg.se

dressyrmupparna.se

2011-09-06 @ 00:06:17
Postat av: evelina

Min blogg gillar vi ;)

2011-09-06 @ 19:23:05
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0